Midvintertid

Vinter har kommit till Sundsvall. Cyklade över en vattenpöl som frusit nyss. Äntligen kommer årets höjdpunkt, efter julafton och födelsedagen, långkallingarna! Som det verkar nu så kommer det för första året vara okej att ha dom till maj utan att folk tittar snett på en. Älskade långkallingar.

Bio två dagar i rad nu. Imorgon bryts trenden och jag bjuder närmast sörjande på tårta för att fira min dag igen. Inte så konstigt, man glömmer lätt på ålderns höst...


Finputsa på artikeln till skrivövningen och sedan brottas med Sören Larsson är vad som står på agendan imorgon förmiddag. I cant wait.

Om allt har gått bra så har syrran bokat flyg till London åt oss nu. Fint. Mycket fint. Very nice.

Åh. Jag vet att det är fel att ta andras saker och fy och tvi. Men jag kan ändå inte låta bli att imponeras av dom som rånat värdedepån. Får man kalla en tjyv geni så är det nog dags nu!

Nu ska Johnny Cash och hans sköna stämma få gunga mig till sömns med Hurt... A domani.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback