Today is gonna be the day

Jag gick up aptidigt imorse.

Det har hällregnat hela dagen.

Jag har haft cykel som färdmedel på jobbet.

Min matlåda räckte till att stilla hälften av hungerbehovet.

TV:n slutade funka lagom tills ja vela titta.


Den här dagen hade kunnat gå till världshistorien som en av de sämre, men sen så fick jag veta att JAG HAR KOMMIT IN PÅ JOURNALISTHÖGSKOLAN!!!!!

Allt är förlåtet väderguden, matguden, tv-guden. Just nu är det bara lycka i min värld. TACK TACK TACK

YES I CAN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!!

Kram

Shergo och Carina



2009-07-09 @ 22:35:13
Postat av: faster knaster

Oh GRATTIS gumman ;)

va kul ;)

kram faster knaster o onkel

2009-07-10 @ 00:05:42
Postat av: faster knaster

Oh GRATTIS!!! gumman ;)

vad kul ;)

kram faster knaster o onkel

2009-07-10 @ 00:07:25
Postat av: Evve

Jag är så himla glad för din skull!!

2009-07-10 @ 11:06:49
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback