Martyrmix

Har tittat alldeles för djupt i Matadormixen, just nu känns det som om slutet är nära. Som att jag har blivit Gilbert Grapes mamma och att huset måste brännas. Tröstar mig med Lindt-kulor och stirrar surt på otyget i plastasken. Mår lite kväsigt. Hua.

Håll i er i stolarna nu, idag har nämligen jag arbetat. Och som jag har gjort det. Nio timmar i sträck på allas vår favoritgrill. Tack för den. Om man som jag inte ställer sig till förfogande för Sveriges ack så blomstrande (hrm) arbetsmarknad så gäller det att ta i när man väl gör det. Imorgon väntar jobb på Jernvallen och även ett möte om jobb. Fredag likaså. Finns alltså goda chanser på att vara i koma-läge till helgen...


Funderingar på att åka söderut till helgen. Inget spikat men vore trevligt. Men en del detaljer som måste slipas för att resan ska bli av. Vi som lever får helt enkelt se.


Igår skrattade vi som vi gjorde förut och jag tyckte om det.


Nu ska jag ägna några ögonblick åt damen i boken, boken som just nu skaver nåt så grönjävligt mot min rygg. Måste nog snart ge upp min favorithobby att ha allting i sängen, det börjar göra ont och häromdan fick min vän datorn en karatespark när jag letade efter mobilen. Nytt liv på måndag kanske? Eller så inte.

Well. Sov gott gott folk. Dröm söta drömmar och vakna lyckliga, det är ni värda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback