Sena funderingar

Idag har jag legat i sängen hela dagen. Trasslat med ipod, hörlurar, mobilladdare, en hög med böcker och ett antal frukter. Allt har fått plats i sängen. En sån här dag när man tittar ut och vädret lockar lika mycket som en kofta i öknen. Det enda som saknats idag har varit nån att trängas med i sängen...

Imorgon ska jag klippa av mig mitt långa tufsiga hår. Välbehövligt. Innan dess har jag en jobbintervju inbokad. Jag som inte vill jobba, som tänkt driva omkring och se upptagen ut fram tills nästa år knackar på. En uttråkad impuls fick mig att ringa och innan jag hann få min hjärna att protestera hade vi kommit överens om halv elva imorgon. Jahapp.

Vi har käkat pepparkaksdeg och sett Sex and the city ikväll. Lunchen imorgon kommer att ätas på Take Away. Jo tack. Im back och allt är as usual.


I'd never want to see you unhappy,
I thought you'd want the same for me
Goodbye my almost lover
Goodbye my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be?
So long my luckless romance
My back is turned on you
I should have known you'd bring me heartache,
almost lovers always do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback