Mamsen

Idag är det din dag lilla mamma. Vila, ät jordgubbar och njut. Och kom ihåg att jag är så glad att jag har dig!


Sliter hund i restaurangen nu förtiden. Eftersom en av mina medarbetare ramlade och fick en spricka i revbenet i torsdags och den andra fick nåt gamlingssyndrom i benet igår. Men ikväll så kommer Linnea och kamperar med mig och imorgon kommer favvo-Sabrina så då blir det lite lättare.

Läser på Aftonbladet att det gick åt skogen för Charlotte Perrelli. Vi lär nog inse i Sverige att vi haft våra glansdagar, om vi inte typ säljer Gotland till Ryssland så vi får lite röster från öst typ. Eller så kanske vi kan skicka Gunther. Eller bara lägga ner hela Melodifestivalen. Bert tycker tydligen vi borde skickat Sanna Nielsen, hon har ju samma effekt som valium ungefär...

Åh. Jag är trött och stel, fy. Ska gå och sova en stund och hyfsa till mig.

Dopo.

la solitudine fra noi
questo silenzio dentro me
è l'inquietudine di vivere la vita senza te
ti prego aspettami perché
non posso stare senza te
non è possibile dividere la storia di noi due
la solitudine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback