Skräp

Jag har blivit lurad. Av Elgiganten. Dom ligger på stort minus nu. Vela ju köpa en telefonsladd där innan jag åkte men dom sa att det var passe och jag borde köpa en blåtandshistoria. Men tjena, den funkar inte och jag blir arg. Har försökt skicka bilder till datorn idag men nej. Jaja. Ni får väl härda ut innan ni får bilder från detta ställe...

Är förresten helt slut. Har gått till San Gimignano idag, nästan en timme i strålande sol och med en väg som var som att gå uppför backen i Kungsberg. Imorgon blir det ligga stilla vid poolen och göra inget. Om jag ens tar mig ur sängen vill säga...

Snart borde jag gå och äta efterrätt, Domenico har talat om att det är nåt typ lalala pinguino idag. Kan bli intressant.

På begäran av en gammal vän så ska jag klicka in en video här från youtube. Får bli min italienske favorit, Tiziano Ferro. För er som inte förstår så kan ni ju alltid tralla med och låtsas....


Kommentarer
Postat av: rhodin

grymmt bra tips det där asså...
schyrre produktplacering för volvo cars på köpet

2008-04-20 @ 22:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback