Tuffa tider.

Det är mycket just nu. De 45 högskolepoängen jag gör anspråk på den här terminen tar ut sin rätt och jag behöver läsa allt för mycket, skriva för många arbeten och helst lyssna på timslånga föreläsningar via nätet också. I stället går jag ut i solen och tänker att det ordnar sig. Om fyra dagar åker jag och mamma till New York och tills dess är det ju lång tid att göra saker på... För två veckor sedan var jag med pappa på den andra sidan av jorden. Ni får några bilder från golfsemester deluxe.
Här ligger pappa och grillar sig. Som ni märker av fotovinkeln så satt jag själv med mitt likbleka skinn i skuggan mest hela tiden.
Skuggan dög bra.
I Hua Hin vaktar alla sitt eget på sitt eget sätt.
När han blir pensionär ska pappa bli hobbyelektriker i Thailand för det verkar vara så lätt...
En manet inkräkta på mitt badområde. Jag lämnade snabbt WO och badade ej mer efter att besten dök upp.
Så där. Må gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback