Tuttspyor.

Ikväll har jag myst med mina två favorittjejer, Soffe och Stella. Lillhjärtat var lite knölig och ville inte alls sova när mamma tyckte det var dags. I den röda härliga tomtedräkten satt hon istället hos mig och kräktes en riktig jättekräka mellan mina tuttar. Första tuttspyan i mitt 25-åriga liv. Tur att den kom från min tvåmånaders älskling och inte nån gammal drake på Lobby...

Kräka eller inte, Stella är min ögonsten. Sade - By your side.

Jag har inte packat något än. Inte heller pluggat mig blå i hjärnan, Irja Hed och Kerstin Ahlberg får helt enkelt följa med till London. Önsketänkande jag vet men under kan ske. Jag undrar lite när den här pluggdiciplinen ska komma? Jaja, kanske finns den på Camden market...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback