Ett ögonblick.

Det är tydligen uttjatat att lägga upp årets bilder. Det struntar jag i.


Familjen Hallberg/Nygren inledde nyårsafton med att skotta av stugtaket, Anna hade en egen taktik för att slippa hjälpa till...


När Hannas lägenhet skulle målas blev tapetserarbordet vinbord och terrakottabården fick vara med.


Jag fick nya flaskbottenglajjor. Sabina och Fredrik fick en undebar liten Bonnie.


Årets pepparkakshus i Lassas.


Jag, mamma och Anna var på Koh Samet. Anna brände hårbotten och fick ha keps.


Hälsade på hos Linnea på Voltrona och fann mina favoritgalningar Sabri och Walter.


Vi for till Sicilien för en vecka fylld av mat och dryck och ständiga res-oros.


Jag fiskade kräftor för första gången.


Mamma och jag åkte Jädraås-Tallås-järnvägen med alla familjer med barn under fem år...


Sommarkväll på Smedsgatan.


Moster fyllde 60 och bjöd in till fest på Biskops Arnö.


Midsommar firades med Sofia hos Anna, Johan och Björn i Kumla.


Anna firades med altanfest.


Anna tog examen och mamma klädde upp sig.


En sommardag i Vallhov hos Soffe, Peran och Stella.


Emilia och jag och Sundsvalls finest.


När första solen sken över Sundsvall hets-solade vi på en brygga vid Sidsjön.


Jag och Maria for till London och gick på textilmuseum.


Sidsjön funkar på vintern också.


Malpal fyllde 30 och vi festade på Biskops Arnö som vanligt.


Mamma, Anna och jag åkte till London och hängde i tunnelbanan.


Årets andra dag hos Soffe och Stella, livets första babyspya mellan tuttarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback