Fiskpinnar och Highway man...

Jag har pluggat hela eftermiddan, slitit mitt hår till tussar. Har varit lugn och sansad hela tiden men när mitt kära skrivämne havererade värre än Hindenburg så byttes lugnet mot hetsätande av winegum och haranger av ord som inte hör hemma här. Nu finns tre tusen ord nerskrivna men fan vet om jag är nöjd med det...

Just nu består aktiviteten på Nacksta 16E en trappa upp av matlagning. Har vridit upp volymen och låtsas att stekspaden är en mikrofon. Har avverkat Veronicas, Big Pink och nu glädjer jag grannarna med min egen stämma i Hoffmaestros Highway man...

Hm, en fråga till er gourmander där ute, vad händer med vattnet när man kokar potatis? Som pastamänniska är jag totalt novis på potatiskok och nu är vattnet jag badade potatisarna i från början borta. Är det ett tecken på att dom är klara? O s a.

Iiiiii am a hiiiiiighwaaaaay maaaaan!

stamp stamp med foten och snart kommer väl grannen under med bössan i högsta hugg.... Smaklig måltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback