Stålgördel.

Mamma, Anna och jag löser Melodikrysset och äter mandelskorpor. En ganska vanlig lördag i Lassas, men ovanför mitt huvud hänger ett stressmoln. Om alltför få timmar ska jag sitta, iknölad ett guldfodral, och se Pea och Adde bli ett för alltid. Planeringen är på topp. Som alltid. Ehm, nej.

Igår satt vi på en föreläsning, sådär lagomt pigga på fredageftermiddag, för att ingen skulle snarka till så drog jag mitt strå till stacken och ställde till med liv. Min stackars fot hamnade emellan när en kille satt sig på klaffstolen framför och fanihelvetsjävlar vad ont det gjorde. Eller gör är mer rätt. Men tårna sitter kvar så jag är nöjd... Min Conversedoja har även fått ett bestående veck. Sweet.

Dags att måla till framsidan och åka en vända ner på stan. Om jag inte kommer på ett sätt att tappa ett par kilo innan klockan tre så måste jag skaffa mig en gördel av stål, hoppas att modebutiken i Gallerian har såna...


Tack.

Linnea, 24 år.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback