Highlights.

Höjdpunkter de senaste dagarna i mitt liv:

Stellababy. Det vackraste världen har sett. Med henne i famnen slog mitt hjärta volter och livet fick en ny betydelse. Jag vill lära mig allt för att ha saker att berätta för henne. Jag vill knyckla ihop alla vapen och stoppa alla krig så hon får växa upp i en bättre värld. Helst av allt vill jag alltid sitta där och titta på henne när hon sover och bara njuta.


Un'altra te i Globen med en riktig italiensk diva. Tillsammans med förbandet afrikanske Elvis med vänner stod han för en helkväll.


Årsfesten igår, äta och dricka och dansa. Äta årta på nattkvisten och vara mikrofonkåt med vänner.


- Det finns ju fler småtjejer än asiater.
Anna Lj tänkte till.


Rosanne Cash sjunger Dylan akustiskt hos Skavlan. Carola bygger om studion och trallar en psalm. Svt kan det där med att jobba med kontraster.


Brunch med hela familjen idag, det bästa som finns är när vi är under samma tak allihopa.


Höjpunkterna är inte slut än, eftermiddan ska ägnas åt familjen och en tacopizza från Take away. Innan jag måste ta tåget norrut igen tänkte jag hinna se lite innebandy också. Känns rätt skönt att ha tankat rolig-kontot fullt när närmaste tiden består av plugg, plugg och mer plugg.




Cantare d'amore non basta mai
Ne servirà di più
Per dirtelo ancora per dirti che
Più bella cosa non c'è
Più bella cosa di te
Unica come sei
Immensa quando vuoi
Grazie di esistere


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet linnea, ibland är jag grymt smart när hjärnan får gå på högvarv ;P

2009-11-17 @ 14:04:48
URL: http://annalj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback