Men ska jag falla.

...

...

...

Det är rätt tomt i huvudet just nu. Kom nyss hem från skolan, kastade i mig mat och sjönk sen så djupt ner i soffan att jag vet inte om jag någonsin tar mig upp. Vi har haft en redigeringsövning på tid ikväll, nittio minuter att hacka in en sida i indesign. Blir så bitter på mig själv att jag vet hur jag borde göra men gör något helt annat. Känns ibland som att jag fortfarande slickar på dagisgrinden i Björksätra tre dagar i rad.

Jag ska få en ny ortos, ett specialgjort knäskydd, och slipper fler operationer. Tack. Tack så otroligt mycket. Ortopeden trodde till och med att jag skulle kunna springa igen i framtiden. Det ni. Så ser ni något som det här då vet ni att han hade rätt.



Närmaste tiden är min kalender fulltecknad. En hejvild blandning av skolarbete, fester, julpynt, konserter och en spadag i Högbo. Ska försöka organisera mig, kanske följa Sofias exempel och köpa ett gäng anslagstavlor? Eller helt enkelt göra massa listor och kryssa av. Vilket som så får jag inte glömma vårt nya projekt: lära oss namnen på alla länder i världen. MVG i geografi ja, kunna peka ut ens fem länder i Afrika? Nja. Men snart så. Typ.

Tack och godnatt.

Hur ska du veta om ingen lärt dig hur?
Och hur ska du våga chansa du som aldrig haft nån tur?
Du vill att jag ska älska någon som bara älskar sitt
Men ska jag älska ja då ska det finnas tid att älska fritt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback