Officiellt.

Äntligen är det officiellt och jag kan berätta något roligt; jag ska bli gudmor igen! Min bästa vän ska nämligen föröka sig och sin familj! Så spännande, ett litet knyte att älska. Och ännu en anledning att komma hem ofta till hösten!

Att vara gudmor är riktigt bra, för då kan man skämma bort massor men samtidigt lämna tillbaka knodden när det behövs bytas blöjor eller när den konstant skriker i falsett. För är det något som är säkert så är det att får gullungen några gener från sin mor så kommer det bli en busunge av rang!

Och är det någon som kommer bli den vackraste gravida kvinnan någonsin så är det Proppen. Den enda jag känner som kan klä sig i en Ica-påse och se ut som en diamant.

Nu ska jag sova gott, börjar jobba sju imorgon med allt annat än bebisar...



Kommentarer
Postat av: erica

Grattis Gudmor Linnea.. :) När kommer den lille`? :)

2009-05-19 @ 08:47:22
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback