I got you under my skin.

Jag har haft några sköna dagar och det väntar ännu fler bakom tolvslaget. Men just nu ligger jag i ett par sköna boxers och ett sladdrigt vitt linne ovanpå täcket, Zarah ligger i fotändan och kattsnarkar. Låter några tankar snurra i huvudet innan butiken stängs för idag.

I onsdags drack vi våra veckodrinkar på Bryggargatan, halkade runt på alkoholserveringarna i staden och rundade av med att skaka lite på Kharma. Gårdagskvällen spenderade jag på soffan i Blå huset, fick se cirkus och käka glass som ställde till med eld i munnen.

Ikväll har vi ätit tacos på Fredriksgatan, följt av Monopolspel. Med undantag för några få höjda röster och arga blickar så var vi sams hela tiden, jag blev bankrutt och Soffe byggde hotel. Mycket mys.

Nästa vecka åker jag ner till Italien, ska bli skönt. Hoppas på några soldagar här hemma först, ser fan ut som en isbjörn just nu. Vilket betyder att jag efter tjugo minuter där nere kommer se ut som en kokt hummer. Yes.

Har en hel del konserter att se fram emot, men grädden på moset vore om mitt sommarjobb kunde bräka ur sig mitt sommarschema så jag vet om det kan bli U2 i Göteborg eller inte. Får jag vara arbetsfri den helgen söker jag även sällskap, om det lockar någon?

Nu säger mat och sovklockan sov. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Evve

Åhh när är U2?

2009-05-23 @ 11:09:44
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback