Wii som hör ihop.

Jag har haft en helt enkel och härlig kväll med Proppen och Kexet. Okej att jag åt för mycket godis och hamnade i någon form av tjockis-koma, okej att jag förlorade MarioParty mot Soffe. Det är lugnt för efter den här kvällen lever jag tio år extra...

Inte lika härligt att en bil kör upp tätt bakom mig vid resecentrum och sen ligger där hela vägen ner i Lassas. Eftersom jag är uppväxt här så har jag min egna väg att ta mig hem, den är långt ifrån den smidigaste vägen men det är den jag är van med.
Vad är chansen att en annan boende här nere skulle åka precis samma väg som mig halv ett på natten och sen helt plötsligt, när jag i åttio och panik kör in på min egen gård, få för sig att vända och åka upp mot stan igen. Det är fan inte troligt. Otäckt. Jag körde svenska rallyt med Ragge in i garaget, kutade in och låste med en snabbhet som skulle gjort Carl Lewis avis. Inte coolt med nattliga bilpsykopater.



Fan. Ligger lite på helspänn. Tror att jag har ljud nu också. Fatta man ju. Kanske borde gå upp och sova i soffan med tvn på så att mördarna inte vågar sig in? Låter som en plan.


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback