En lördag med Kerre och Jess.

Det är lördag och klockan närmar sig elva. Jag ligger nerkrypen under täcket och lyssnar på Kings Of Leon, gillar verkligen Sex On Fire, den har råkat hamna på repeat och av ren slöhet så har jag inte bytt på säkert en halv timme. Överkonsumtion jajamen.

Jag har jobbat ikväll, riktig kaoskväll. Men men. Igår kväll spenderades först med päronen och god mat och senare med min armé på McDonalds. För första gången på länge alltså en helt kritvit helg, bra för kharman antar jag. Eller nåt sånt...

I min värld finns det två människor som inte riktigt är som alla andra, dom är mycket bättre. Tillsammans är vi starkast möjliga och ibland så får vi för oss att göra saker, riktiga saker. Som att grilla korv i snålblåsten efter pensionärsstigen. Oftast blir det precis som idag, underbart!









En helt vanlig lördag i våran värld så kastar vi grillkorv på varann och bränner tungan på varm oboy. Mys.


Godnatt. Om alltför få timmar så ska jag infinna mig på 136an igen. Snark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback