Stora frågor


Jag har en teori. Har funderat på den bra länge nu. Tyvärr är den av karaktär så att den måste stanna inom huvudets skinn. Försökte lägga fram den snyggt först till mamma som sköt den i sank med helt logiska argument och sen för Maria som tyckte som mamma ungefär. Tråkmörtar. Jag ska söka vetenskaplig fakta på ämnet.



För många år sedan grävde vår granne i sin trädgård, det resulterade i att vårt garage rasade in. Grannarna kom springade från alla håll och kanter med sånt de ville bli av med och som kunde staga upp i hålet. Nästa elände på vårt hemsökta garage var en vattenläcka från ovan, alltså taket.
Idag har Lassas Vegas egen slav, aka jag, gjort förebyggande takarbete i form av snöskottning på hög höjd. Två förbannade jävla timmar och en flod svett krävdes för att försäkra allmänheten om att familjen H/N inte kommer rasera infrastrukturen på området. Två timmar! Ge mig en lägenhet nånstans! Eller åtminstone en snöslunga...


En vän har idag haft en mindre lyckad dag, inte så mycket på grund av saker hon själv gjort utan mer att hon omges av människor lika ärliga som huggorm. Men alla dagens hjälte poäng går till kakfröken. Jag är stolt.


- Jag följer bara med dig hem för att det är så jävla kallt ute.
Bra där.

Nu ska jag fila lite mer på mina teorier så att ni som nu sitter och längtar ryggen av er får ta del av alltihopa snart.



Kommentarer
Postat av: Coockie.

Du kan va en hjälte.

2009-03-03 @ 00:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback