Godnatt MJ.

Vi har varit på resen idag. Sett massa musik och en hel del roligt folk. Det var inte Peace & Love men solen stekte, langose flödade och det var helt okej att dansa utan hämningar. Daughtry avslutade kvällen med Over you Underbart. Han kan den karln!

Jag stapplade in genom dörren med ögonlocken hängandes vid tårna ungefär, men något som stod på Aftonbladets hemsida väckte mig totalt. Michael Jackson är död. Herregud, kanske världens bästa entertainer. Ska man liksom aldrig mer få sen en moonwalk av en en bräcklig man med munskydd och något för korta byxor?

Nu ska man väl ta allt med en nypa salt, även om jag har svårt att tro att tidningar världen över publicerar en dödsruna över någon som fortfarande lever. Stämmer ryktena säger jag godnatt MJ. Världen är en stjärna fattigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback