Det senaste.

Ska försöka summer sista tiden med lite bilder.

Först åkte jag tillbaka till Voltrona, bodde med Linnea och Domenico i mansardan och fördrev tiden med kortspel, poolhäng och vin. Gänget hade ett nytt husdjur som åt ur handen och satt på bordet. Rävis.



Sen mötte jag upp Anna och mamma i Rom och såg varenda sten i hela stan.
         




Vi hann precis komma hem sen var det dags att jobba några dagar på fritids med Peggy. Matsalsnostalgin flödade...


En kväll fick jag och Jessica för oss att vi skulle bowla. Jag gjorde strike och Jess bowla baklänges på mig...


  

Det blev midsommar och vi firade i stugan med alla möjliga traditioner. Kexet och jag avrundade natten med att försöka fiska upp en död fisk...

    

Igår bojkottade jag Hammarby för sommarteater, god mat och mycke rosévin på mosters ö. Mys.

      


Nu är det fotboll och jordgubbar som gäller. Sista timmarna av sista lediga veckan. På tisdag är det dags att inställa sig nere på 136an och gulla lite med dem som befinner sig i livets eftermiddag. Annars så handlar veckan om tisdagsbakning på Bryggargatan, se Wij trädgårdar, torsdag i Västerås och förhoppningsvis en del sol!



Lenka - The Show.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback