Bara lite grann

Väderguden har tagit en del av min fantasi och kreativitet, regnet gör mig genomskinlig och jag ägnar dagarna åt att se på saker och ting genom mig själv. Inventerar mitt inre och sorterar ut såna tankar som blivit alltför nötta eller dammat igen av åratal utan användning. Så många osynliga lekar det finns att roa sig med och låta orden vila.

Igår hade jag turen att få ägna kvällen åt 7 vackra damer. Trots att jag förlorade i tv-spel och att sista avsnittet av Cityakuten visades så var det en perfekt eftermiddag-kväll-halvnatt. Jag knallade hem på natten, ipoden spelade BonIver och jag njöt av stillheten.


Jag, Linnea Hallberg, ska gå på badhuset imorgon. När hände det liksom? Brukar ju smyga med gäddorna i vassen eller bada i sumpmossarna där inga andra är, imorgon ska det dock bli ändring. Ser verkligen fram emot att få glänsa med mina muskler på P-badet. Borde kanske olja in mig för störst effekt?


Staind - Tangled Up In You.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback