Not even for a second, would I lie to myself



Kan vara den hetaste tjej jag nånsin sätt den här damen. Fortfarande en av de bättre konserter jag varit på även och jag grämer mig så stort att allt fackar sig nu och jag missar alla konserter i sommar. Om jag inte pallrar mig till Kristianstad vill säga. Men då måste man först veta vart det är säger mamma...

Är helt död och slut efter att ha trotsat alla naturlagar och åkt ner på gymmet. Där var det varmt som i en finnbastu och ungefär lika roligt som ett fångläger. Jag sitter och väntar på den här sköna känslan som alla får efter träning, den lyser med sin frånvaro och jag har knappt energi att duscha. Känns på nåt sätt som om jag redan duschat men svettlukten säger mig att det inte är så.

Ikväll ska vi mötas upp på Kharma för ett glas eller två. Jag jobbar imorgon tidigt så det blir garanterat lugnare än i måndags. Tjing för den. På fredag däremot ska jag och min vapendragare från storstan åka och lyssna på skön musik och då är det hämningslöst har jag hört. Haha.

Nej. Nu måste jag duscha. Innan kläderna vittrar sönder på kroppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback