Can´t read my...




Jag vann över Marie i första battlandet. Resten är historia.


När någon man bryr sig om pratar bakom ryggen på en är det inte bara alsolsprit i såren, det är ren jävla bensin. Det brinner först, sen slocknar det och lämnar efter sig ett lättinfekterat sår i alla nyanser av svart. Men som allt annat lämnar det bara ärr efter sig i slutändan.


Imorgon är det söndag och sen börjar en ny arbetsvecka. För dom som jobbar. För oss andra börjar precis vad som helst, precis vad vi vill. Jag vet vad jag vill och nu är det dags att börja skaffa mig dom sakerna.


Jag ska lära mig en ny sak. Just nu har jag exakt 75 dagar på mig. Ho ho.


Well. Ni som inte har lärt er, dagens läxa handlar om ärlighet. Antingen är man det eller så är man det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback