Like we always do at this time...

Sitter och väntar på att klockan ska sega sig framåt sju så jag kan bege mig uppåt stan, närmare bestämt hem till Hanna. Ska bringa med mig ett gott rött vin och en påse chips och min vinnarskalle. Ikväll ska det krossas i alla sällskapsspel som finns.

Sällskapsspel är egentligen fel ord för fenomenet tycker jag. Det går ju inte ut på att sällskapa och vara vänliga och trevliga. Nej. Nu jävlar ska det vinnas.


Haha. Det är väl kanske tur att inte alla i sällskapet har samma vinnarskalle som jag och översten. För skulle det mot all förmodan ske att någon någon endaste gång så där på en halvmiss och med mycket tur vinner över oss då blir det fan inte roligt. Vi blir inget sällskap, vi blir ett osällskap.

Men ikväll så kommer dom finnas där, krockkuddarna Fia och Sabina, dom som ler och ser glada ut och gratulerar om någon annan vinner. Dom har bra inverkan på oss. Det känns som om det kan bli trevligt ikväll.



Återkommer någon gång senare med resultat av kvällens aktiviteter. So long suckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback