Ingenting.

Just nu snurrar en hel massa tankar i mitt huvud. Uppslag på saker jag borde skriva ner för att någon dag när andan faller på utveckla och skriva av mig. Små händelser som ni borde få dela med mig bara av den enkla anledningen att det får mungipor att u-formas. Stora saker som skakar om och lämnar fula stora avtryck i min värld. Andra stora saker som snarare smeker ömt och gullar till allting. Allt det här snurrar, men orden rör sig fritt och blir inga meningar.

Jag har inget att skriva fast ändå massor.

Imorgon kanske det funkar bättre. Ska förlora mig i mina böcker nu, gjorde misstaget att besöka bokrean och kom ut därifrån bärandes på ett halv stadsbibliotek och ett antal hundra kronor fattigare. Men vadå, då behöver man ju inte skaffa nåt liv i alla fall... Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback