En dag som alla andra

Vi överlevde fredag den 13e. Nu kommer nästa utmaning. Alla jävla hjärtans dag. Nej nej, jag är inte alls bitter över att inte ha nån att fira med, tycker det är ett överkommersiellt jippo ändå så.... Haha...


Borde sova nu men är alldeles för nöjd över hur pigg jag är. Jag och översten har på något mystiskt sätt dragit i oss två flaskor livsvatten och sedan hamnat nere på åttan där gud och alla okända människor var. Fick träffa tjejen alla vill ligga med och höra livshistorien på killen på G. När klockan slagit två och alla prinsar och prinsessor förvandlats till vanliga verksluskar och risiga tantaluringar med för mycket i kroppen så satt jag redan på cykeln på väg hem. Nöjd och glad.

Imorgon firar vi för andra gången in Smedsgatan och för 23e gången Soffe. Sabina fyller tant och det skålar vi för. För att orka upp till 10.03 när melodikrysset börjar så stänger jag ögonen nu och önskar godnatt...


Kanye West - Streetlights. Yes igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback