Utflugen.

Sådärja, nu är jag inte längre boende i Lassas utan bara på tillfälligt besök. Har fått i ordning mig i nya lägenheten och allt verkar bra hittills!

Sprang på Lisa på IKEA i Sundsvall idag, ganska otippat men en trevlig fika!

Måste berätta en liten rolig sak som hände idag. Jag och pappa sitter i bilen på väg hem, efter lite mer än ett dygn non stop tillsammans så börjar vi få dåligt med saker att prata om. Nån gammal cd spelar Ronny och Ragges "Köra fort som fan" och jag får en flashback från skoldisko i matan på Jernvallsskolan. Så fort man hörde tonerna från "Köra.." så gällde det att hitta en plats i den långa orm som bildades bakom coolaste killen som alltid låtsades köra en bil runt på dansgolvet. Ganska töntigt tyckte jag och skämdes lite när jag tänkte på hur vi åkte runt i en orm på hundra pers. Tills pappa berättade att alla på deras diskon hoppade runt och dansade jenka. Antar att alla generationer har ett pinsamhetsögonblick där alla deltog...







Godnatt. Ska sova nu eftersom jag ska agera turistguide åt Claudia som är här i Sverige ett par dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback