morgonstund har guld i mun.

Vaknade långt innan tuppen imorse, har legat med datorn på magen och skrotat runt på olika sidor. Hittade nåt halvroligt, eller ja, kanske inte alls kul men men. Ni kan ju prova själva...
http://www.najle.com/idaft/


Solen skiner utomhus, ska ta röda faran på äventyr idag. Hälsa på Soffe som äntligen kommit hem från Thailand. Kanske knäpper ett ying-yang-kort så ni får se hur snuskigt solbränd hon kommer vara, och hur groteskt vit jag är.

Igår umgicks jag med Jessica, hon hade en stor ( men tragisk!) godisskål. Visserligen hade hon ätit upp alla utan papper, själv åt jag en apelsin. Efter ett tag kliade det i alla mina godisnerver och valet stod mellan att ge upp mina principer och vråläta upp allt eller knata iväg till Ica Maxi och köpa en frukt. Vi gick. Även om min hjärna hade ett internt storbråk med sig själv när vi gick förbi godishyllorna så fanns känslan av "yes yes yes" när vi trippade hemåt med en banan i handen.

Linnea - Diabetes&co 1-0. Sjukt spännande match annars. Lite lång speltid bara...

Idag lyssnas det på Volbeat - I Only Wanna Be With You.

peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback