Yey.

Jag tänker bjuda er på några godbitar ur mitt liv, livsförlängare.

- Men Hallberg, du fyller ju 25. Halvvägs till 30 liksom...
Proppen tänker högt. Dock tio år för sent.

- Det kostar 1200 om året. Det är ju knappt 100 kronor i månaden.
Eller så är det 100 kronor i månaden? Johan vill köpa gymkort.

Hahahahaha. Vilken tur jag har som har er i mitt liv.

Vi cyklade till Kungsgården idag. Snacka om att man fick veta var låren sitter. Hjälp. Om jag överhuvudtaget tar mig ur sängen imorgon så får jag vara nöjd. Ska även spä på min fem timmars mjölksyra genom att bära möbler nu. Nu ska resterna av vardagsrummet ut i garaget. Spänningen stiger.

Dags och spänna musklerna. Yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback