Goodmorning vietnam..

Ligger i sängen och äter muffins, underbart gott. När jag kikar mot taket och mina fönster är det enda jag ser blått blått blått. Tänker sommarvärmen komma tillbaka? Sista dagarna har det ju mer känts som om polarfrosten tagit över stan. På vägen hem häromkvällen såg jag framför mig hur cykeln drogs av vildhundar och mitt sadelskydd hade förvandlats till en varm björnpäls. Men icke.

Sista april idag, jag är helt planlös. Börjar jobba sju imorgon bitti så festligheterna kommer nog stanna vid ett glas rött med mamma. Kanske är lika bra det också, på något sätt så är det ju väldigt länge sen Norrsätrakullarna var ett alternativ och sista april känns lite, hm, gammalt. Eller som min vän skulle sagt, "så 98".


Ska gå loss som en virvelvind med dammsugaren nu och sen ta mig ut innan solen ångrar sig och försvinner.


Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback