Ge mig en fråga om Eiffeltornet!

Min blogg har tappat orden lite grann, istället så klickar jag in en massa bilder. Orden hamnar just nu på ett vansinnes-brev. Ett brev som aldrig blir riktigt klart men som suger åt sig ord, tankar och ork. Brevet ska hamna hos någon som jag funderar på, funderar vad som hände och varför. Ni andra får helt enkelt nöja er med minnesbilder från glada dagar.



Jag och Kerre har genomfört ett grand prank mot Soffe. Vi släpade hennes cykel från Krysset (där hon oroligt lämnat den trots att hon var säker på att den skulle bli stulen) hem till Smedsgatan. Jag hade velat vara en litet dammkorn på Soffes axel när Peran ringde och sa att cykeln var försvunnen. Mohahhahahha...




Jessica visade att hon vill bli konduktör, eller var det konditor. Hm. Resultatet var enormt gott. Och mättande. Speciellt om man vid halv tre tiden på natten äter muffin nummer fem.



Igår kväll hade vi tråkigt. I brist på SM-final-biljetter och annat att göra for vi till Kilafors. Vaknade imorse av en hårig stjärt i ansiktet (nej inte Marias utan den här lurvbollen på bildens...). Vi tackade för oss och lämnade Hälsingland, var alltför nära att krocka på vägen hem. Det kan ha något att göra med att man hela tiden måste byta sida på kasettbanden...




Efter att Falun förlorat, Emma blivit utsedd till bäst i Sverige och jag frusit som ett löv på SIF-matchen så satt jag hemma i soffan och tinade upp mig när Evve plötsligt hör av sig och dyker upp här. Underbara kvinna.

.

Nu är det kväller igen, en mycket städad sån ska det bli för min del. Ska masa mig till jobbet klockan sju imorgon. Jisses.Dags för mat nu och sen cykla bort till Sofia-och-Fredrik, spela lite kort och äta chips.

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback