Bara i Italien

När det vankas bröllop hemma i Sverige kan det ju ibland gå vilt till, det är dock ingenting mot hur det blir här i pastaland. Här spårar allt så fort man nämner matrimonio...

Det tyska paret var lyckliga, maten hamnade på bordet och musikerna sjöng bra. Bröllopsfesten var överhuvudtaget väldigt lyckad, men den största festen höll vi som jobbade i. Vinet flödade bra även på vårt privata dansgolv och när Johanna älg-dansade hamnade Anna ivägen och hon är numera så justerad att det hon klarar av är att ligga i sängen typ. Herregud.

Brudparet hade köpt blommor för 14000 kronor dagen till ära. En av de två jättebuketterna tappade Sabrina och Domenico i golvet. Som tur var hade alla druckit tillräckligt för att inte märka nån skillnad på en bukett gjord av mig och Sabrina och en gjord av floristen...

Bröllopsfesten bjöd på en flashback också, det fanns nämligen en heliumtub i stil med den vi yrade med på Malins 20årsfest. Mycket underhållande, även om Lukas 3 år grät floder för att han trodde att jag alltid skulle låta som Kalle Anka....



Annars så har jag lite ont i knäna, tänker lite på hemma. Har öppnat ett kuvert från Evve nu...

Läser om Englas begravning, jag hoppas verkligen dom grillar den jäveln som gjorde det levande.


Den här bilden är till dig pappa, jag tycker du också borde se ut så här när du klipper gräs hemma...
image20




Isabel, kom hit om du har Trakte-behov. Bor ungefär lika stort som det varma rummet i lassas så du skulle trivas! :)

Systrami. I Will Always Be Your Soldier - Marit Bergman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback