Pannkaksdag

Fast familjen H/N ska tydligen äta nån baconsås idag så tji fick man på pannkakor. Fanns ingen mjölk imorse så jag drack tranbärsjuice, fan va det smakade illa. Hua. Måste åka och handla innan lunchen det är tydligt.

Har fått ordning på min dator nu, eller inte jag, Johan fixade det. Jag kan stolt säga att jag bidrog med ingenting., kan ju vara därför det gick bra? Nu funkar det iaf och jag kan ligga i sängen och datanörda numera. Soft. Har även snikat in mig på pappas internet så det funkar också, mycket gemytligt.

Verkar vara jättefint väder ut, klarblå himmel och nollgradigt. Skulle gärna gå ut en sväng men tanken på att sätta mig i en trädgårdsstol och sitta still lockar inte, knät är ju inte så bra idag så en promenad är inte att tänka på. Ska nog åka ner till Balkefors en stund dock och cykla lite iaf, idag har det ju gått en vecka så då är det helt okej... Haha...

Igår spelade vi DM-semi mot lokalkonkurrenten, det blev en pinsam historia. Inte så att vi skämde ut oss och torskade tre-siffrigt men motståndarna, trots att dom leder matchen igenom, uppträdde som riktigt fjantar. Gnällde på domarna och tog flera utvisningar för protest, helt idiotiska tacklingar mot sarg som kunde slutat precis hur som helst. Även om vi förlorade matchen så är jag glad att jag tränade Aston igår. Skulle aldrig tolerera att mina spelare beter sig så. Skämmes.

Grattis Fia idag. Eller var det Bibbi-kuf?

17 dagar...



Touch me, take me to that other place
Teach me, I know I'm not a hopeless case


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback