Måndag

It's a blizzard outside
Don't you dare stay inside

Quite a feeling, quite a relief, quite a mess
Quite a feeling, quite a relief, quite a mess, quite a mess

Ibland blir jag inte klok. Men det är väl så det ska vara. Vissa är som dom är helt enkelt.

Pratade i telefon igår med nån som gör mig så glad varje gång vi hörs. Jag vet inte om det är skratt som smittar eller saker som vi pratar om eller om det bara är så att vissa människor har det där lilla extra som gör att man känner sig så trygg. Tänk om fler hade förmågan att bara göra en glad så där ändå...

Funderar på om jag ska åka ut till byn och hälsa på han med stort H och fika lite. Min evighetsbil Ragge reste ju sig efter min sista knock på nio och nu är han piggare än nånsin. Dock kommer ju lillasyster hem imorgon och hon har ju en förmåga att paja stackarn bara genom att titta på han, får väl se om påsken överlevs iaf.

So long suckers.  

Kommentarer
Postat av: sillmjölken

vill påpeka att det aldrig är jag som förstör ragge, jag ger honom endast onda ögat EFTER att han säckat ihop!

2008-03-17 @ 23:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback