Måndag

Sitter hos Jess och väntar på att hon ska sluta jobba och att dom andra ska komma hit. Är riktigt mysigt här nu, har gjort iordning grönsaker och dip, ost och kex och chips. Vi ska ha en riktig myskväll och bara vara. Vill gärna spendera så mycket tid som möjligt med dom mina innan jag försvinner bort.

Började dagen på Balkefors imorse, kände mig jättepigg och sugen att träna och allt gick jättebra. Sen helt plötsligt så tvärdog jag, all ork tog slut och jag svettades som en gris. Kanske klev in i klimakteriet... Hua.

Har haft riktigt bra dagar sista tiden, med undantag att innebandyn gick åt pipan och att vi åkte ur serien. I lördags så var jag först med min shopoholic till mor och hon gjorde sitt bästa för att rädda kvar alla affärer i Sandvikens centrum.
Sen åkte jag till Gävle och Evve, hon bor på femte våningen och hissen går bara till fjärde, naturligtivs så glömmer jag då paketet i bilen och får krycka ner mig igen. Attans. Men det var verkligen värt det; special smörgåstårta, bullar, brownies och tårta. Fick knappt plats i hissen på vägen ner sen...

For en snabb sväng förbi Klara och Andreas lägenhet, väldigt mysigt i en trevlig del av Gävle. Sen tillbaka till viken och hämtade upp Sofia, vi stod ut en halvlek av fotbollen sen frös vi ihjäl och åkte hem.
På kvällsschemat stod melodifestivalen med laget och 20årskalas. Kom fram till att mitt innebandylag är ett gäng sköna lirare som gråter till Carola och sitter i holk.

Den här veckan är jag mest ledig och ska sysselsätta mig med att plåga Erica genom hela första säsongen av OC. Efter lite assistans av pappsen startade min dvd så nu är det ryggläge framför tvn och Ryan Atwood som gäller.

Nu har Soffe kommit och allt är klart så så fort Jess kommer blir det käk.

Gokväll.

Kommentarer
Postat av: ERica!

Men jag tycker fakitskt OC va okej..!

2008-03-11 @ 11:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback