Fiskmåsupplevelse

Igår var vi i Florens, Linnea visade mig runt lite i små mysiga kvarter och allt var frid och fröjd. Tills en fågeljävel bestämmer sig för att bajsa på min tröja. Fy fan va äckligt. Jag hade kunnat kräkas mitt på gatan men hamnade istället i nåt panikartat tillstånd och skrattade och grät om vartannat. Min kära vän sprang och hämtade vatten och sen styrde vi stegen mot Zara där jag köpte två nya tröjor och drog på mig. Den andra har nu åkt i tvättmaskinen på 90 grader men det är fortfarande tveksamt om jag kommer kunna använda den utan att tänka på bajs. Hu. SCHIFO.


Igår kväll hamnade vi hos Jemson och han bjöd på mat, så sjukt starkt att ja trodde tungan skulle trilla ur mun. Så när ja la huvudet på kudden och det fortfarande brände i käften så bestämde ja mig för att aldrig åka till Indien... Typ. Eller iaf inte äta indisk mat....



Förresten så säger alla här att det betyder tur om en fågel bajsar på en. Det tror jag inte på. Det är för äckligt för att ge tur. Hu.

På lördag har vi bröllop här igen, kan bli hur som helst. Det enda som är säkert är att vi kommer få slita hund... Suck.

Åh. Kan inte sluta tänka på hur äckligt det var igår. Fy. Jag är i chock fortfarande.

Det har fastnat en sång i mitt huvud, Lenny Kravitz I'll be waiting. You are my only one I've ever known. That makes me feel this way. Couldn't on my own. I want to be with you until we're old... Jo men typ så kan man väl få ha det, tills vi blir gamla och du hjälper mig ur bilen och jag läser tidningen för dig på morgonen?

Arrivederci..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback