Hoho

 Pappa har missat det här med solglajjor...

Jag har varit väldigt upptagen sista dagarna eftersom mina kära päron har varit här och våldgästat. Vi har susat runt i Toscana i deras tjusiga hyr-AlfaRomeo. Mycket gemytligt. Även gemytligt att dom hade med sig så där tre kilo lösgodis. Det är snart slut dock. Kris.

Vi har haft några skön dagar, jag har varit ledig och vi har mest bara varit. Sett Volterra, varit vid havet och gått på marknad och inte att förglömma det lutande tornet i Pisa. Eller pizza som pappa envisades med att säga. Och det lutade. Mycket. Sweet.

Imorgon dyker lillkusin upp här och sen lördag ska ägnas åt kaosbröllop a la Voltrona. Livet rullar på och ni borde komma hit och hälsa på.

Ja visst ja. Tänkte ju lägga in en bild på mig själv eftersom jag har gjort mig av med mitt svarta hår...  Världspremiär för mitt nya hår liksom haha.



Ci vediamo..

Kommentarer
Postat av: Farsan

Tack för trevliga dagar hos dig kul att se hur du har det med bra arbetskamrater och fin miljö,hoppas din tid fram till höst blir bra. Sköt om dig vi älskar dig!

2008-07-25 @ 00:17:27
Postat av: jess

men hello hottie ;P kul att äntligen få se makeovern, d ser ju grymt bra ut! snart baby snart kommer vi..weeeiii! miss u alot

2008-07-25 @ 09:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback