Bröllopsyra

Jag ska försöka bortförklara mig varför jag aldrig skriver nåt här. Den här gången beror det inte enbart på att det är 35 grader varmt och vi svettas bort så fort vi lämnar poolen. Även om det är en stor orsak. Typ hela. Men ändå.
I fredags trillade det in gäster på resort Voltrona, Malpal och Caroline som varit på tågluff körde en rehabhelg här. Casinan byggdes om till fyra bäddar och vi hängde vid poolen. Gemytligt. Lördagen ägnades från ottan till midnatt med bröllop. Kaosbröllop. Om man inte känner väldigt mycket för att äta bröllopslunch i 35 grader hetta under en rackig version av partytält. Bröllopsgästerna hoppade i poolen med kläderna på och åt ost som luktade fotsvett. Men alla var nöjda och i casinan avslutade vi dagen med att nästan spränga taket med en spumantekork. Oj.

Jag har slutat vänta på brevet som aldrig kommer och insett att ibland blir man lurad. På nåt sätt känns det ändå inte. I made a clean getaway...

Har träffat en ny vän också, Estelle från Paris. Det var trevligt.

080830. Wowwowowowow.


Bröllop+vin+35grader = Yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback