Göra någon glad

Igår kväll drack vi vin, Cityakuten är lite blurrigt men jag vet att alla svettades och att Abby var otrogen. Stackars Luka i Kroatien. Stackars barnet som skrek så att tv-rutan höll på att spricka.

Ska städa upp här medan Jessica jobbar. Göra henne glad. Försöka sätta upp tavlan som ramla ner när Kexet skulle gömma dom hemliga listorna vi gjorde igår. När vi var som mognast och det inte alls var så att en av oss bakade chokladkaka med 2 promille, en av oss satt naken och vinet hamnade lite överallt...

Fick ett mycket komiskt samtal igår från en tant som hävdade att jag "ligger steget före eftersom jag läser detta brev för dig". Det handlade om min sjukskrivning, något som jag inte orkar tänka på. Pengar är mitt minsta bekymmer känns det som. Pengar läker inga knän, inga hjärtan heller.

Börjar bli hungrig nu. Borde ta mig ut och gå och göra knäövningarna, måste få ner svullnaden. Men jag har hela dan på mig, det som står på programmet är middag i Lassas Vegas med mor och far ikväll och sen innebandyträning på Jernvallen. Har hört talas om ett pyjamasmöte senare, men man var inte välkommen om man sov naken så jag vette fasen :)


"Det gör ont med varje hjärtslag..."

Kommentarer
Postat av: emmalu

always look on the brights side of life ;D dudu dudududu..
du kan få göra lite knä övningar åt mej också, absolut :)

2008-01-23 @ 13:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback