Bil till salu.

Ibland förstår man inte allt i världen. Ibland vill man inte förstå allting. Då gör det ont och man blir arg på allting och ingenting. Men kommer man bara ihåg vad som är viktigast så kan man skjuta bort dom känslorna. Just nu är ett sånt tillfälle, jag vet vad som är viktigt men det är så svårt att inte glömma.

FAN.

Jag har inte gjort nåt fel hittills och tänker inte börja nu.


Idag dog min bil igen. Som tur var kom världens bästa Karlsson och hjällpte mig. Kan vara läge snart att leda Ragge till sista vilan, but it will break my heart. Men om nån vill köpa en prima fin bil (färg fläckig) som startar i alla väder (dock inte jämt) och som inte besvärar med oljud (ingen radio eller liknande), då är det bara att ringa och ge ett bud (skambud finns ej).

Min vän Kexet har idag gjort en välgärning för omgivningen, lånat ut sin blå mobil till mig. Så nu slipper jag skriver sms MED BARA STORA BOKSTÄVER HELA TIDEN. Tackar.

Dagens hejdå går till Britte och David som tänker äta ris och sola i tre månader hos indianerna. Eller var det indierna. Vilket som, trevlig resa kom hem hela igen!


Rihanna - Cry

"I'm not the type to get my heart broken
I'm not the type to get upset and cry..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback