Bounce

Slötittar på en gammal Bounce-show på dvd. Tyvärr funkar inte färgerna i min dvd klockrent. Snarare så ser alla väldigt utomjordiska ut. Kanske problemet är min dvd ihop med min tv. Förra året var ju tvn bara blå de gånger jag startade den på fyran. Men men. Dans går liksom ändå.

Blir så imponerad av att titta. Helt enormt vad duktiga dom är. Speciellt när man utgår från sig själv och sina träben som knappt kan stampa i takten till Seven Nation Army liksom...

Ny show gör dom nästa år, på Orion. Caution. Kan bli nåt att se det. Jo men det lär det nog bli.


Idag har jag sagt hejdå till Peggy som åker till Branäs. Upp för trappen, jag svänger hon tar en till trappa. Hejdå skriks ut och sen kommer vi på att det kanske tar ett tag till vi ses nu. Vända om, börja om och hejdå igen. Men nåt säger mig att jag kommer sätta mig i Ragge en dag och rulla bort till den dära skidanläggningen. Det är dags att åka lite bräda nu.


Rullar en riktigt skön skiva i mina högtalare nu, Jonna Lees 10 pieces, 10 bruices. Riktigt cool dam även.

Dags att göra några Bounce-moves och röra på sig... Ciao tutti belle e brutti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback