Makabra fynd

I förrgår kväll fick jag se mycket mer av två tyska gäster än jag nånsin bett om. Dom tyckte tydligen att det var en mysig ide att bli lite så där över intima vid poolen samtidigt som jag kom på att glömt min handduk där. Om man får uttala sig så "ive seen an ass big as the moon"... Che schifo.

Mitt andra makabra fynd gör lite ont i hjärtat. För er som brukar klicka på min blogg och har något sånär minne så kommer ni ihåg att jag skrev om en stackars kattmamma som panikfödde ett gäng kattungar som alla dog. Nu tror vi med största sannolikhet att kattfamiljen är återförenad i himlen. Den tanken grundas på att vi igår morse fann svansen utanför vår casina, utan tillhörande tassar och allt annat som tillsammans blir en katt. Igår kväll så kom schemo-grigio som vanligt och tiggde mat men hans livskamrat mamagrigio såg vi inte till. Ännu en sorgedag på Voltrona.

Har legat vid poolen idag, slukat en bok av Hanne Vibeke Holt. Ska smyga upp i frukostrummet och kolla om det finns några nya svenska böcker där. Sen gå och väcka Malin så vi kan fika. En helt vanlig dag på Voltrona alltså....

 Che bello...

Kommentarer
Postat av: Lillkusin!

Man kan nästan tro att det är jag som ska ligga där på stranden...



:-)

2008-08-13 @ 13:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback