Korvholmen

Efter klagomål från min vän Proppen, a ka Magen, att jag skriver för sällan för att Sandvikarna ska ha koll på vad jag gör så knackar jag ner några rader. Mixar bullbak med Idol just nu, väntar på att Maria ska dyka upp och vara sådär vacker som bara hon kan. Nyss var det en tjomme som tog ifrån tånaglarna, jag blev rädd tv-rutan skulle spricka.

Har upptäckt att Ica Nacksta och jag tillsammans blir helt jinxat. Häromdan så ramla en farbror ihop framför mig i grönsaksdisken, ambulansen kom och farbrorn fick åka till plåsterhuset. Idag var det en man som försökte snatta nåt i en stor kartong, typ en kaffebryggare. Som vilken femåring som helst skulle kunna räkna ut så gick det inget vidare, en konstapel kom och förvirringen var total. Vad ska hända nästa gång jag behöver tandkräm eller mjölk? Storbrand? Jordbävning? Lavin? Can't wait to see.

Vi har grillat vid Sidsjön ikväll. Kakan myntade ett nytt gruppnamn åt oss; Korvholmen. Tackar.

Himlen är blå i Sundsvall om dagarna och nätterna är kalla. Min himmel har en del mörka moln just nu men jag sover gott om nätterna under duntäcket...

Så där, är du nöjd nu Proppen? Tror det här förtjänar ett par schyssta ljusa Replay-jeans!


Jag saknar dig! Och längtar efter dig där inne!



Kommentarer
Postat av: Propps!

Härligt Hallis =)

Jag tror bebbe saknar dig också för inatt har den hållt låda så ingen sömn alls =)

2009-09-16 @ 09:46:52
Postat av: Farsan

vilken fin bild du lagt in på din blogg vyer från Voltrona

2009-09-17 @ 13:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback