Rotmos i mängd

Har precis varit ner till Ica och hämtat ut mitt paket från Junkyard. Glädjeyran är total att dom nya hörlurarna har bra ljud. Tack. Har dragits med inearpluppar med ljud från 1800-talet sista tiden och det har varit för gräsligt... I-landsproblem ja visst.

Vi har haft seminarium för Stora Skrivövningen idag, jag blev saftigt sågad. Det sved till lite grann men kritiken var bra och jag lärde mig något vettigt. Nästa artikel blir en Pulitzervinnare :)

Om någon är sugen på rotmos så välkommen hem till mig. Det här med ögonmått har aldrig varit min starka sida och just idag innebär det att jag lagat mat för tio istället för en. Ska träffa kakan och gå en promenad snart, kanske ska ta med en liten rotmosfreebee?

Okej, ni som inte har samma humor som mig klicka inte på playknappen här nedanför. Ni kommer bara svära argt medan jag säger tack public service!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback