Bilbingo.

Söndag igen, ingen betongkepa idag inte. Jag var uppe och studsade vid halv åtta imorse men la mig raklång på sängen och tittade i taket tills att klockan kändes som en okej tid att gå upp på. Åt frukost på altan och lusläste varenda ord i tidningen.

Om en stund ska jag och syrran åka iväg på bilbingo. Ja, det stämmer. Hur töntigt som helst men samtidigt så kul. Säsongen börjar idag och vi räknar med att håva in storkovan. Om inte annat så får man ju äta gott fika i varje fall.

Köpte en ny inlineshjälm i veckan, den andra har ju gjort närkontakt med backen och då ska dom tydligen bytas ut illa kvickt. Slog till på ett par Hestra cykelvantar också, händerna blir ju så orbukbara med stora skrapsår på handflatorna. Nåt som även råka följa med hem från shoppingrundan var ett jävla övermod. Har åkt en gång tidigare i år men glad i hågen slog jag till med strax över 2,2 mil. Men tack för den träningsvärken dan efter.


wöwwöwwöw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback