Pack-åsna.

För en timme sen ringde jag till Fia och sa att jag höll på att packa. Hon smetade på nåt grejs på slalomskidorna så att Anna med stor sannolikhet kommer bräcka ljudvallen eller nåt sånt. Hon lät förberedd. Jag är inte lika redo.

I min väska ligger två mössor, underkläder och en bok. Och tre tablettaskar. Allt bara skriker "hej fjällen!"...


Borde verkligen ta tag i det här nu men jag är så fruktansvärt trött. Kanske är det en vinstlott att satsa på svintidig väckarklocka och stålmannenkrafter imorgon bitti istället. Vilket som så måste jag ju på nåt sätt få ner alla prylar i väskan före klockan tio. Vilket betyder att jag absolut inte har tid att skriva ner alla yra tankar här.


Packar ner kameran så ni får se när zinkpasta-klubben kör störtlopp. Det ni.


Godnatt.

 
Henke och Christian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback