Oh we're still the greatest

Ännu en morgon med Eros, han är så mycket bättre på morgonarna än resten av dagen. Det kommer nog bli att nöta sönder låtarna innan det är dags att packa väskan och fara neråt om några veckor. Häromkvällen ringde min mobil och det stod Cucina, kul och höra rösterna av förra årets vapendragare. Ännu roligare att ses igen snart, spumante för hela slanten.

Mina kära kusiner är i Karibien och paddlar kajak. Sämre kan man ha det. Ser dock fram emot att plaska runt i kajak vid Kungsholmen med två proffs som instruktörer sen!

På tisdag ska jag ta tag i något som blivit ett problem. Skönt att måndag är en röd dag...


Förresten så är jag fortfarande upprörd över tanten från i onsdags. Jävla kärring.


Om några timmar ska jag och Kossan rulla iväg mot Falun. Måla oss röda i ansiktet och heja heja heja. Eller typ i alla fall.

Timotejvägen känns väldigt bra just nu med syster under taket. It's okay!

Nu ska Eros få vila och Kings of Leon ta över. En dusch väntar mig och laxlunch med familjen innan vi åker. Hackigt inlägg detta här, ja men så får det bli ibland när räkneverket hackar även det.

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback