Win big

Idag har vi vunnit, stort också. 12-5 (egentligen 13-4 om inte Ulle missat att det var vårat eget mål hon skicka in en boll i..) Helt plötsligt har vi gjort lika många mål i en match som vi gjort på typ hela säsongen, haha. Men idag var vi bra, idag hade vi till och med råd med att vara dåliga en stund men ändå inte falla ihop som ett korthus. Det är en sån här match jag har väntat på, en match där vi är riktigt bra. Den gör det värt det alla svinkalla måndagar i Norrsätra och alla sena torsdagar och dryga bussresor till Dalarna... Nu gäller det bara att vi biter ihop nästa helg och kör över GGIK...

Har fått lite ordning i mitt temporära boende. Nu ser man väggarna och kan faktiskt om man är lite smidig trippa runt på golvet. Blir nog bra den tid det behövs...

Jag tycker att jag har varit förstående, att jag har svalt och accepterat väldigt mycket utan att visa något. Ändå får jag höra nu att jag är dålig. För att nån blir sur över saker jag säger, nån som inte bryr sig ett skit om mig, men det kanske är bäst att jag fjäskar och kryper för alla och inte säger något utan dör inombords istället. Det verkar ju som om det viktigaste är att jag fortsätter visa hänsyn för varenda en i hela världen och glömmer bort att jag är ledsen. Så att ingen blir sur liksom...

Nej. Idag ska ingenting få överglänsa att vi vann.


Den som tar ett hjärta
Borde veta vad som sker
När man säljer sin lögn
För att bota sin ensamhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback