Mör

Jag är inte så kaxig just nu. Har förjävligt ont i knät, har ett antal stygn på tre olika ställen och är trött som få, som grädde på moset så har jag haft en tub i halsen som gör att det känns som om jag försökt svälja en bandsåg...

Operationen har iallafall gått bra säger dom och jag vill tro att jag är piggare än vad jag borde vara. Ligger med syrrans laptop i soffan och kollar på Antikrundan med mor. Det är ungefär vad jag orkar med. Somnar emellanåt och vaknar med känsla av att jag aldrig sovit. Hm.

Om jag är pigg nog så åker vi till Falun imorgon, trevligt.

Jag vill ha din ryggrad här
Fäst den i mig
Jag är alltid tryggast när
du är en liten bit ifrån
en rörelse i ögonvrån...
en rörelse i ögonvrån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback