Fredag

Har lite mindre ont idag, iaf i halsen. Men det mesta finns kvar plus att jag blivit lite mer svullen. När man tar av stödlindan ser det inte så trevligt ut, det har blött igenom ut på yttersta tejpen och om det blir värre blir det nog till att be dom byta ut förbanden. Vill ju inte dra på mig nån onödig infektion när det bara är några veckor till flytten.

Idag har jag och järngänget från Aston varit på dagsutflykt till Falun. Sett lite bra innebandy och ätit godis. Ström försökte även få in oss på nåt bärbäcuespår men fick dåligt med napp. Kom överens om att styra upp en fest nästa helg bara vi hittar nån som frivilligt öppnar sina dörrar, min mor är ju inte överdrivet positiv till att Timotej används vid något festligare än Lets Dance fredag...

Ibland händer nåt som får hela världen att stanna upp en sekund. Alldeles nyss var ett sånt ögonblick. Jag trodde inte det gick till så, att saker som varit för alltid kan bli ingenting så fort. Nej. Det är inte okej. Det är verkligen inte okej.

 Taking the fight is the life of a hero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback